یاشاسین ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یاشاسین ولایت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

مصادیق و علایم ظهور




❌ابقع و اصهب و سفیانی سه جریان درگیر در شام❌


🔸 سفیانی ابتدا با ابقع درگیر می شود. بعد از آن با اصهب بعد از شکست این دو جریان وارد قرقیسیا می شود.


🔶اینکه ابقع اسم است یا جریان و از کجا حرکت می کند، برای ما معلوم نیست ولی نابود شدنش در شام و به دست سفیانی حتمی است.


🔸در ارتباط با اصهب باید بگوییم براساس روایات قبل از ابقع است ولی بعد از ابقع کشته می شود.


🔸اما اینکه اصهب کیست، اوصافش چیست، شخص است یا جریان، باید بگوییم که نخستین سر از سران فتنه اصهب است که از جزیره می آید، خیلی سفاک است و مردم را آزار می دهد ولی در جنگ با سفیانی کشته می شود.(جزیره چند اطلاق دارد، عمده اش جزیره ای بین دجله و فرات است، حجاز هم جزیره است).


🔹در سال ظهور هر کس که با سفیانی درگیر شود مقهور می شود ولی از عهده یمانی بر نمی آید.



📚 آیت الله نجم الدین مروجی طبسی، مدرس مرکز تخصصی مهدویت در برنامه "نشان صبح"

🔶

◎ 🔸

🔶 ◎ 🔸 ◎ 🔶

◎ 🔸 ◎ 🔶 ◎ 🔸 ◎ 🔶

ه〰➖〰➖ 〰➖〰➖〰➖〰




❌ملک فهد از علائم ظهور❌



💠 از مسند احمد از پیامبر (ص) نقل شده است:


🔸«مردی در حجاز حکومت خواهد کرد که اسمش چون اسم حیوان است ؛ هنگامی که او را از دور ببینی ، تصور می کنی که در چشمش کژی (انحراف) وجود دارد و هنگامی که به او نزدیک می شوی، در چشمش چیزی نمی بینی ؛ بعد از او برادرش که نامش عبدالله است ، خلافت می نماید ؛ وای بر شیعه ما از او . . . سپس سه مرتبه تکرار کردند : خبر مرگش را به من بشارت دهید تا من ظهور حجت را به شما بشارت دهم. »


📚مائتان وخمسون علامة ص 122



🔹برخی محققان مهدویت با ادله ای که ذکر میشود مصداق روایت را با ذکر احتمال منطبق بر ملک فهد برادر ملک عبدالله که هر دو پادشاه عربستان شدند میدانند.


✔️ فهد در لغت عربی به معنای یوز پلنگ است ! عجیب اینکه روایت می فرماید : بعد از پادشاهی که نامش همچون حیوان است، برادرش عبدالله به پادشاهی می رسد.ملک عبدالله که برادر ملک فهد « یوزپلنگ » است، سلطنت را از سال 2005 میلادی و به دنبال فوت ملک فهد به عهده گرفته است .


✔️ عجیب تر اینکه چشم ملک فهد همانطور که در لینک زیر میتوانید مشاهده کنید دارای کژی خاصی است که شگفتی روایت را دوچندان میکند.


،،!


✔️ با مرگ ملک عبدالله موجی از بشارت در میان شیعیان به راه افتاده است چرا که در روایاتی دیگر نیز از رابطه مرگ عبدالله حجاز و ظهور نقل شده است ،مانند روایت امام صادق(ع) که فرمودندهرکس برای من مرگ عبدالله را تضمین کند ، من ظهور را برای او تضمین می کنم!


✔️روایات مربوط به عبدالله خود دارای شگفتی های بسیاری است از آن جمله که سه بار خبر مرگش میپیچد که بار سوم محقق میشود ، یا مرگ وی را چهل شب مخفی میکنند و .... که اگرچه نمیتوان قطعی به کسی انطباق داد ولی از کنار این همه تشابه هم نمیشود بی تامل رد شد. خبر مرگ عبدالله درست همانند روایات سه بار پیچید و مجتهد (افشاگر سعودی) هفته ها قبل از اعلام علنی مرگ عبدالله از فوت وی خبر داد که به دلائلی شاهزاده های سعودی آن را مخفی کرده اند.


📹 علامه کورانی نویسنده عصر ظهور درست پس از مرگ عبدالله حجاز طی سخنانی در شبکه وصال ضمن تبریک مرگ عبدالله ، آن را به ظهور امام زمان(عج) و برگرفته از روایات نسبت داد که #فیلم این بشارت بزرگ در مطلب بعدی قابل دانلود است.(البته به زبان عربی است).


✌🏻️ الا ان نصرالله قریب و بشرالمومنین✌🏻️

ه〰➖〰➖ 〰➖〰➖〰➖〰➖



[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 11 دی 1394 ] [ 4:13 ] [ علی حبیبی ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]